JEFFREE STAR

20.02.2020

Zdravím všechny, kteří navštívili tento článek. Nedávno se mi dostal do rukou balíček s kosmetikou značky JEFFREE STAR a právě na tuto kosmetiku si dnes posvítíme. Značka pochází od známého stejnojmenného beauty guru, který je v zahraničí velice populární nejen svým výrazným vzhledem, nýbrž právě i kvůli své značce. Dlouhou dobu jsem používala kosmetiku značky HUDA BEAUTY, ANASTASIA BEVERLY HILLS a podobné typy. Přiznám se, že jsem produkty JEFFRE STAR chtěla vyzkoušet dlouhou dobu, teď lituji, že jsem to neudělala dříve! V balíčku mi přišla paletka očních stínu a razjasňovačů, fixační pudr, samostatný rozjasnovač, rtěnka i tužka, tak se jim pojďme společně podívat na zoubek! 




PLATINUM ICE PRO PALETTE

Tuhle paletku musí znát každý kosmetický nadšenec. Jedná se o jeho ikonické, studené rozjasňovače, jak už plyne z názvu paletky PLATINUM ICE PRO. Najdeme zde jak běžně použitelné odstíny, tak i barvy jako například šedá, fialová a zelená. Na těchto rozjasňovačích se mi líbí jejich unikátnost, ovšem co mě zaujalo nejvíce je pigmentace. S touto paletku docílíte efektu, jak se říká "Lesk, jako blesk!,, Všeobecně všechny produkty Jeffree Star jsou velice pigmentované a to je něco, co dokážu ocenit! Celkově tento produkt hodnotím velice kladně, je to pro mě další nádherný kousek do mé kosmetické sbírky. Pokud nad touto paletkou kroužíte již nějakou dobu, jako jsem kroužila já, říkám Vám, rozhodně jdete do toho. Nebudete litovat!



THIRSTY EYESHADOWS PALETTE 

Dlouho jsem přemýšlela, jakou paletku zvolit. Nakonec jsem se rozhodla pro THIRSTY a sice z dvou prostých důvodu. Zaprvé, chtěla jsem vyzkoušet zkrátka nějaké stíny od značky JEFFRE STAR a posoudit sama, zda jsou opravdu tak dobré, jak se říká. Druhým důvodem je, že zrovna paletka THIRSTY obsahuje jak jemné neutrální tóny, tak i výrazné z kterých volá samo léto. Paletku jsem odzkoušela a musím říci, klobouk dolů. Pigmentace je neuvěřitelná, což pro většinu lidí nemusí být plusem, nicméně pro mě jednoznačně ano! Pokud se líčíte už nějakou dobu a máte to v ruce, bude to pro Vás hračka. Pokud ne, bude těžší se s paletkou naučit pracovat, ovšem poté výsledek bude stát za to! Tohle rozhodně doporučuji!



SUPREME FROST HIGHLIGHTER 

 Samostatné rozjasňovače JEFFREE STAR se dělí na dvě kolekce. První je SKIN FROST, druhá SUPREME FROST. Já osobně si vybrala z druhé kolekce, jelikož studených odstínů je v paletce PLATINUM ICE hodně. Tenhle odstín je ovšem naprostá bomba! Já, jakožto milovník zlatých odstínů se nemohu vynadívat, takhle má opravdu vypadat zlatý highligter dámy a pánové! Právě jsem objevila nového oblíbence ve světě rozjasňovačů. Zajímavé je, že tento není vysoce pigmentovaný, jako předešlé. Navíc obsahuje stopy miniaturních třpytek, čili to nejspíše nebude nic pro již stárnoucí pleť s texturou. Tím, že je méně pigmentovaný však vykouzlí Vaší pleti nádhernou záři, byť přirozenou. Tohle se Jeffrymu opravdu povedlo, velký potlesk! 


MAGIC STAR SETTING POWDER 

Fixační pudry, slouží k zafixování make-upu. Mnoho lidí to netuší, ale na výběru pudru záleží, stejně jako u make-upu a korektoru. Většina si kupuje jakýkoliv pudr, bez ohledu na kvalitu a myslí si, že tím je dokonáno. Bohužel takhle to nefunguje, každý produkt si nesedne se všemi ostatními produkty a právě proto si při koupi pudru dávám záležet. Jakožto vlastník smíšené pleti vyžaduji jistou kvalitu, tento mé očekávání splnil. Můj dosud oblíbený byl FENTY BEAUTY sypký pudr s nesmírně jemnou konzistencí. Oba dva mají stejnou sametovou konzistenci, ovšem tento navíc voní. Jeho vůně mi připomíná žvýkačku z dětství a navodí mi tak příjemný pocit nostalgie a tak se svou kvalitou i vůní zařadil mezi pudrové jedničky. Pokud máte též smíšenou nebo mastnou pleť, tento produkt se pro Vás stane must have!


VELOUR LIQUID LIPSTICK AND VELOUR LIP LINER 
Na pleti sice zář miluji, ale na rtech jednoznačně mat! Jak již víte, jsem vlastníkem mastné pleti a bohužel i vlastníkem permanentně suchých rtů. Najít tedy matnou rtěnku, která rty nevysušuje je poměrně oříšek. Tohle kombo ovšem splnilo všechny mé požadavky ohledně matných rtů. Tužka v odstínu ALEGENDLY a rtěnka v odstínu LEO jsou více, než skvělé produkty v oblasti matných rtů. Vysoká pigmentace, nelepí se, dlouhá vydrž, mat a přesto vůbec nevysušují. Pokud jste milovníci matných rtů, jako já, mohu Vám tyto produkty vřele doporučit, tak jako všechny zmíněné produkty. Co se tyče kosmetiky jsem velice náročná a proto pro mě bylo velkým překvapením mé dnešní nadšení. Produkty JEFREE STAR bohužel u nás nejsou rozšířeně ke koupi, ovšem velký výběr na Vás čeká na e-shopu a v prodejnách MARIONNAUD. Pokud nad něčím značky JS uvažujete, rozhodně do toho běžte. Nebudete litovat! 

Přeji krásný den.



© 2019 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky