PLNĚNÍ SNŮ ANEB NÁVŠTĚVA KLINIKY

17.07.2019

Vítejte u mého prvního článku. Dnes bych ráda probrala, jak důležité je plnit si své sny ať to stojí, co to stojí. Slovo sebeláska nemusí vždy znamenat namyšlenost. Znamená to především být spokojený sám sebou. Každý z nás má nějaký komplex na sobě, který ho ničí. Je jen otázka, zda jste ochotní něco s tím dělat či se s tím smířit. Já osobně jsem si řekla dost! Začala jsem tedy něco dělat a to sice tři pro mě základní věci. Zaprvé, zhubla jsem. Číslo dva, zapracovala jsem na svém chování a stresování se. Řeknu Vám, že přebytečný stres může udělat velkou neplechu na jedné z nejdůležitějších věcí v životě, zdravý. Třetí věc, navštívila jsem kliniku. Něco, čemu nemůžete pomoci Vy osobně se musí jít naproti. Dlouhá léta mě trápila šířka mých rtů. Neříkám, že jsem je měla úzké. To vůbec ne, nicméně se mi líbilo něco jiného, než mi pánbůh nadělil. Mým snem bylo mít plné, svůdné, instagramové rty společně s ostrými rysy obličeje hereček. Rozhodla jsem se tedy pro tentokrát začít podstoupením menšího zákroku a to sice pro výplň rtů kyselinou hyaluronovou. 

Většina lidí, co slyší pojem výplň rtů si automaticky představí, že se jedná o botox, vzhled takzvaného kačera či dokonce plastiku. To je ale naprosto směšná informace, kyselina hyaluronová se nám v těle přirozeně vyskytuje sama o sobě, což znamená, že to je látka tělu vlastní. Postupem času, tedy věku se ale tato látka ztrácí, proto vznikají vrásky, tvář vypadá sešle a unaveně. Kyselina hyaluronová se používá hlavně k hydrataci, nebo právě jemných vyplní. Množství záleží na požadavcích. Záleží, zda chcete mít přirozené, hydratované rty či z nich udělat o mnoho plnější tvar. Pro tentokrát jsme se s klinikou NEO BEAUTY CLINIC rozhodli hydratovat mé přirozeně plné rty, společně s přidáním mírného objemu do vrchní části rtů.

Popravdě jsem nad tímto zákrokem uvažovala již déle, ovšem mě odradil strach z bolesti. Dodala mi však odvahu jedna youtuberka, která natočila video, kde bylo vše detailně znázorněno. To je vlastně důvod, proč se tu dnes dělím s Vámi o mou zkušenost. Chci Vám dokázat, že ať už se bojíte bolesti, špatného výsledku či neinteligentních řečí okolí, nemáte důvod. Stačí si jít upřímně za svým snem a vybrat správnou kliniku. Hned, co jsem přišla na kliniku, se mi dostalo milého uvítání, detailního vysvětlení, seriózního přístupu, úsměvu a jemného vykonání práce. Na co jste se nejvíce ptali na instagramu byla bolest. Lhát nebudu, sem tam to bolí, spíše je to občasně nepříjemný pocit, ale rozhodně to není nic, co by se nedalo vydržet. Ne nadarmo se říká, že pro krásu se musí trpět. Narovinu jsem to čekala mnohem horší, než to bylo. Pokud si vyberete úžasný personál, šikovné ruce a příjemný přístup, určitě těch pár minutek uteče jak voda. Navíc poté, co uvidíte výsledek, vše špatné pomine. Ta radost je mnohem silnější.

První tři dny na sebe kyselina váže vodu, tudíž jste ve fázi mírného opuchnutí. Po dvouch týdnech jsou rty v konečné fázi, po tomto období se můžete rozhodnout pro případnou korekci, kdy se nerovnosti upravují pro dokonalý vzhed, ovšem pokud je to potřeba či zda nechcete ještě plnější tvar. Já osobně jsem teď stoprocentně jistá, že chci poměrně dosti plnější tvar. Jelikož se jedná totiž o látku tělu vlastní, která se vstřebává, chodí se po několika měsících i na doplnění. Jakmile si ale zvyknete, je to běžná rutina, která Vás báví pro svůj výjímečný pocit. Já jsem velice spokojená, jak s přístupem, prostředím, tak s i prací kliniky NEO BEAUTY CLINIC. Opravdu mohu jen a pouze vřele doporučit! Decentní úpravy jsou v dnešní době velmi žádané. Takže pokud jste právě o tomto přemýšleli, bojíte se nebo nevíte kam zajít. Teď už znáte odpověď na svou otázku, kam zajít? Přeci do NEO BEAUTY CLINIC https://www.neobeautyclinic.cz/) Doufám, že Vám moje zkušenost napomohla k rozhodnutí a dodala odvahu. 

Přeji krásný den.


S pozdravem, 

Nikol. 

© 2019 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky